Klantcase aannemersbedrijf Van der Poel Terneuzen

Naamsbekendheid door social media 

KLANTCASE

 “Wij merken dat een goed beheer van onze (project)websites en social media kanalen noodzakelijk is om mensen te bereiken. Daarbij zetten we in op naamsbekendheid bij particulieren en samenwerkingspartners, maar ook op de verkoop van onze nieuwbouwprojecten. Omdat het ons aan tijd en kennis ontbreekt, werken we al ruim vijf jaar samen met Get a Grip. Dat gaat buitengewoon prettig. We herkennen in hen onze eigen gedrevenheid, flexibele instelling en klantgerichtheid.”


Jules Nuijten werkt als commercieel ontwikkelaar bij Aannemersbedrijf Van der Poel in Terneuzen. Dit bedrijf maakt deel uit van VolkerWessels. Van der Poel is een ontwikkelende aannemer met een sterke focus op de provincie Zeeland. Met een team van ongeveer honderd medewerkers ontwikkelt, bouwt en verkoopt het bedrijf vastgoedprojecten op het gebied van wonen, recreatie en zorg. Het bedrijf bestaat inmiddels 100 jaar. Jules vertelt over de samenwerking met Get a Grip. “We kunnen met elkaar lezen en schrijven. Ze hebben vaak aan een half woord genoeg.”


Werken met een half jaar planning 

“De kanalen die Get a Grip voor ons beheert, zijn met name de verschillende social media accounts (LinkedIn, Instagram en Facebook) en de projectwebsites, waarop we specifieke nieuwbouwprojecten presenteren. We werken met een half jaar planning. Daarvoor zitten we periodiek samen en nemen we alles door wat mogelijk interessant kan zijn voor onze (potentiële) volgers. Om aandacht te besteden aan de verschillende bouwprojecten gaan de medewerkers van Get a Grip zelfstandig op stap. Ze maken ter plaatse foto’s, video’s en hebben interviews met de mensen die daar aan de slag zijn. Verder maken ze bouwupdates en delen ze informatie over verkoopdagen. Ook corporate zaken krijgen aandacht. Denk daar bijvoorbeeld aan ons 100-jarig bestaan, maar ook aan een jubilaris of een medewerker die met pensioen gaat. Verder hebben we een item ‘Meet the team’, waarin we onze eigen medewerkers aan het woord laten over hun werk.”


Korte lijnen, altijd bereikbaar

“We hebben een planning voor social media en alle posts worden vooraf in concept bij ons aangeleverd. Pas na akkoord van de directie wordt het geplaatst. Dat werkt echt moeiteloos. Natuurlijk hebben we ook last-minute weleens zaken die we onder de aandacht willen brengen. Dat is nooit een probleem. De lijnen zijn kort en zelfs ’s avonds en in de weekenden kunnen we Get a Grip bereiken en staan ze klaar. Dat geeft een vertrouwd gevoel; dit deel van ons werk is in goede handen.” 

 

Resultaten duidelijk zichtbaar 

“En ja, de resultaten zijn duidelijk zichtbaar. Onze algemene naamsbekendheid is natuurlijk moeilijk meetbaar, maar we zien duidelijk dat het aantal volgers is verdrievoudigd en nog steeds oploopt. Bij informatieaanvragen op de projectwebsite wordt steevast gevraagd hoe mensen bij ons zijn gekomen. We zien dat een groot deel ons via social media bereikt.”


Samenwerken met ons?

Ben jij ook op zoek naar professionele partner voor jouw social media, advertentiecampagnes of algehele online marketing? Let’s team up! En haal alle expertises en kennis in huis om jouw doelgroep goed en effectief te bereiken! 

BENIEUWD NAAR ONZE ANDERE OPDRACHTGEVERS?

ballade-klantcase

Uitverkochte editie Festival de Ballade

Voor Festival de Ballade hebben we onze expertise van online marketing ingezet om dit Zeeuwse festival nog meer onder de aandacht te brengen.

Meer verkeer en leads voor Certis Benelux

Voor Certis Benelux zijn we aan de slag gegaan met de SEO van de website, SEA en het maken van een overzichtelijk dashboard. 
haringparty-website

Succesvol evenement voor de Lions

Get a Grip heeft verschillende online marketingwerkzaamheden ingezet om het evenement van de Lions digitaal onder de aandacht te brengen.

ALLE OPDRACHTGEVERS BEKIJKEN?