Binnenstad Terneuzen

Stad Terneuzen zichtbaar op social media

KLANTCASE

“We zochten een partij die Stad Terneuzen zichtbaar kon maken op onze social media kanalen. Meerdere bestuursleden hadden positieve ervaringen met Get a Grip. Zo kwamen we bij hen uit. Doordat we het werk vrijwel volledig uit handen gaven, viel het op dat ze dit gewend zijn. Ze namen direct hun verantwoordelijkheid. Ze begrepen heel snel wat onze wensen en doelen waren en ze werken autonoom.”


Joan Nuijten-Muller van Multraship is bestuurslid bij Stichting Citymarketing Terneuzen. Bureau City Marketing Terneuzen heeft als doel de kwaliteiten van de stad Terneuzen zichtbaar te maken voor iedereen. Dat gebeurt onder de noemer Stad Terneuzen onder andere op de social media kanalen LinkedIn, Facebook en Instagram. Joan vertelt over de samenwerking met Get a Grip. “Ze combineren een flinke dosis enthousiasme met veel kennis en kunde. Wij kunnen alles op het gebied van social media loslaten en volledig aan hen overlaten. Dat werkt buitengewoon prettig.” 


Alle lagen bevolking bereiken

“Get a Grip is momenteel volledig verantwoordelijk voor de social media kanalen van Stad Terneuzen. Daarnaast denken ze creatief mee met de promotie-acties die we als stichting initiëren. Leuk daarbij is dat er bij Get a Grip hoofdzakelijk jonge mensen werken. Dat jeugdige enthousiasme werkt aanstekelijk en zie je terug in de posts die ze maken. Knap vind ik dat ze bovendien de juiste ‘tone of voice’ weten te hanteren, zodat ze verschillende doelgroepen bereiken.”


Creatief

“Aan creativiteit is bij Get a Grip geen gebrek. Als je kijkt naar wat ze allemaal posten, zie je dat ze steeds leuke, nieuwe invalshoeken ontdekken. Recent introduceerden ze de ‘Hotspot Friday’ waarbij een horecagelegenheid in the picture wordt gezet. Verder hebben ze interviews met (nieuwe) ondernemers, vragen ze inwoners naar hun favoriete adresjes in de stad en spelen ze slim in op het nieuws.”

 

Groei op alle fronten 

“Het belangrijkste is natuurlijk dat hun inzet ook daadwerkelijk vruchten afwerpt. De aandacht voor Stad Terneuzen is op alle fronten gegroeid. Dat was ook nadrukkelijk de opdracht. We kunnen concluderen dat Get a Grip medeverantwoordelijk is voor het sterker maken van het merk Stad Terneuzen.”


Samenwerken met ons?

Ben jij ook op zoek naar professionele partner voor jouw social media, advertentiecampagnes of algehele online marketing? Let’s team up! En haal alle expertises en kennis in huis om jouw doelgroep goed en effectief te bereiken! 

Benieuwd naar onze andere opdrachtgevers?

Logo ZorgSaam ziekenhuis

Meer bereik en engagement op social media voor ZorgSaam

Voor ZorgSaam zijn we verantwoordelijk voor alle social media kanalen. We helpen in het bedenken, schrijven en plaatsen van social mediaberichten.

Samenwerking Get a Grip met Stichting kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen

Een totaal concept voor Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen


Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen ondersteunen we op meerdere vlakken zoals social media, website, communicatieplannen en trainingen.

haringparty-website

Succesvol evenement voor de Lions


Get a Grip heeft verschillende online marketingwerkzaamheden ingezet om het evenement van de Lions digitaal onder de aandacht te brengen.

Alle opdrachtgevers bekijken?