Samenwerking Get a Grip met Stichting kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen

Een totaal concept voor Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen 

KLANTCASE

“Op tal van manieren heb ik contact met Get a Grip. Wat mij aanspreekt, is dat zij een totaalconcept bieden op het gebied van website, social media en zelfs complete communicatieplannen. Sterk is de meerwaarde die ze bieden door goed mee te denken. Verder doe ik regelmatig een beroep op Get a Grip, en Lieneke in het bijzonder, voor trainingen, inleidingen of voorzitterschappen. Door haar deskundigheid en scherpe blik is ze een prettige sparringpartner.”


Rianne Vons is directeur-bestuurder bij Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen. Deze kinderopvangorganisatie telt ongeveer 350 medewerkers en heeft 45 opvanglocaties in heel Zeeuws-Vlaanderen. Rianne is daarnaast actief bij het regionale samenwerkingsverband ‘Kind in Zeeuws-Vlaanderen’. Partners daarin maken zich er sterk voor dat Zeeuws-Vlaanderen de beste plek is om op te groeien. Rianne vertelt over de samenwerking met Get a Grip. “Het is fijn om met één contactpersoon te werken. Dat is Get a Grip voor ons. Zij schakelen desgewenst met hun samenwerkingspartner Cows & Stars. Ook daarover zijn we heel tevreden.” 


Bundelen onze ideeën 

“Onder de noemer ‘Kind in Zeeuws-Vlaanderen’ werken partijen samen die zich in Zeeuws-Vlaanderen bezighouden met kinderopvang en onderwijs. Dat zijn de scholen (van basisonderwijs tot Scalda) en kinderopvangorganisaties, maar ook de drie Zeeuws-Vlaamse gemeenten. Get a Grip speelt een actieve rol bij dit platform. Zo hebben zij meegeholpen bij het opzetten van de website, waarmee we naar buiten treden. Verder werken we aan een interactief platform voor ouders en professionals. Inmiddels is Get a Grip vooral actief met posts op de social media kanalen LinkedIn en Facebook. Aanvankelijk werden die posts hoofdzakelijk op ons initiatief gemaakt, maar inmiddels weten zij zelf goed wat interessant is voor onze volgers. We werken nu nadrukkelijk samen en bundelen hun en onze ideeën om tot goede berichten te komen.”


Interessante trainingen

“Natuurlijk werk ik ook vanuit Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen met Get a Grip samen. Maar wel op een andere manier. Waar Get a Grip voor ‘Kind in Zeeuws-Vlaanderen’ vooral uitvoerend actief is, is dat voor de Kinderopvang vooral strategisch en ondersteunend. Zo heeft Get a Grip al diverse trainingen voor ons verzorgd. De medewerkers zijn bijvoorbeeld meegenomen in de kracht van social media en in hoe zij dat zelf goed kunnen inzetten binnen hun werk. Verder hebben we training gehad om social media in te zetten bij de werving van nieuwe medewerkers. We hebben daarbij geleerd anders te kijken en buiten de gebaande paden, de traditionele manier van werving en selectie, te treden.”

 

Prettige sparringpartner

“Tijdens de coronapandemie hebben we regelmatig online seminars georganiseerd voor onze medewerkers. Lieneke was in die gevallen steeds de inspirerende avondvoorzitter. Ook is zij regelmatig avondvoorzitter bij de strategische sessies die we organiseren voor management en raad van toezicht. Ik vind het buitengewoon knap hoe zij die rol op zich weet te nemen. Ze is in staat de materie snel te doorgronden en snapt direct waar eventuele knelpunten zitten. Ze is creatief in haar denken, heeft veel kennis en een groot netwerk, waar ze kennis kan ophalen die ze zelf niet heeft. Bovendien is het een prettige sparringpartner en heel leuke vrouw om mee samen te werken. Voor mij is het buitengewoon waardevol dat ze steeds kritisch meedenkt.”  


Samenwerken met ons?

Ben jij ook op zoek naar professionele partner voor jouw social media, advertentiecampagnes of algehele online marketing? Let’s team up! En haal alle expertises en kennis in huis om jouw doelgroep goed en effectief te bereiken! 

Benieuwd naar onze andere opdrachtgevers?

Logo ZorgSaam ziekenhuis

Meer bereik en engagement op social media voor ZorgSaam

Voor ZorgSaam zijn we verantwoordelijk voor alle social media kanalen. We helpen in het bedenken, schrijven en plaatsen van social mediaberichten.

ballade-klantcase

Uitverkochte editie Festival de Ballade

Voor Festival de Ballade hebben we onze expertise van online marketing ingezet om dit Zeeuwse festival nog meer onder de aandacht te brengen.


e-mobility park Vlissingen AgriSnellaad

Meetbare effectiviteit bij AgriSnellaad

AgriSnellaad kwam bij Get a Grip terecht met de doelstelling om de naamsbekendheid te vergroten. We hebben ondersteund in verschillende werkzaamheden.

Alle opdrachtgevers bekijken?