e-mobility park Vlissingen AgriSnellaad

De effectiviteit is meetbaar bij AgriSnellaad

KLANTCASE

“De CZAV Mobility Group wil groeien met AgriSnellaad, zowel wat betreft onze naamsbekendheid als met het plaatsen van laadpalen voor mensen die elektrisch willen rijden. Social media bieden een effectief marketing- en communicatiekanaal. Doordat we zelf maar een beperkt aantal mensen in dienst hebben, is de inzet van Get a Grip belangrijk. Zij beheren onze social media kanalen LinkedIn, Facebook en Instagram.”


Roel Clement is manager bij AgriSnellaad /CZAV Mobility Group.  Hij vertelt over de samenwerking met Get a Grip. “Toen ik twee jaar geleden in deze functie startte, bestond de samenwerking met Get a Grip al. Eerlijk gezegd vroeg ik me in eerste instantie af waar dat voor nodig was. Alsof we dat zelf niet zouden kunnen, dacht ik. Inmiddels weet ik beter. Social media kan een heel effectief instrument zijn om mensen te bereiken, maar dan is daarvoor wel de juiste strategie en de juiste frequentie nodig. Get a Grip zorgt daarvoor.”


Contentplanning 

“We hebben periodiek overleg voor wat betreft onze posts op social media. Inmiddels is de samenwerking zo dat er van beide kanten ideeën komen. Zij begrijpen ons bedrijf en onze doelstellingen steeds beter en weten dus welke onderwerpen interessant zijn voor ons en onze volgers. Na het overleg maakt Get a Grip een contentplanning en gaat daarmee aan de slag. Ze schrijven de teksten en zorgen voor het juiste beeld erbij. Dat kan ook video zijn. Ze nemen het volledige beheer uit handen. En maken we gebruik van testimonials, dan plaatsen ze deze ook door naar onze website.”


“Get a Grip helpt ons ook op andere vlakken. Zo zetten we regelmatig online banners in. Zij maken deze voor ons, maar denken ook mee over de plaatsen waar we deze inzetten, het budget en de frequentie. Op deze manier helpt Get a Grip ons groeien.”

 

“Dat we groeien blijkt uit onze cijfers. Verder valt op hoe effectief het werk van Get a Grip is. Een mooi voorbeeld zijn de video’s, die we heel gericht per gemeente maken. Dat is echt maatwerk: richten we ons bijvoorbeeld op de gemeente Middelburg, dan neemt Get a Grip ook daadwerkelijk daar ter plaatse een promotievideo op. Zodra de campagne vervolgens loopt op social media zie ik direct effect.” 


“Behalve dat het heel effectief is wat ze doen, verloopt de samenwerking ook heel prettig. De lijnen zijn kort en overleg kan op tal van manieren: app, telefoon, e-mail, Teams. Samenwerking met Get a Grip betekent bovendien ook een goede stok achter de rug om aandacht te houden voor (online) communicatie. Soms worden we opgeslokt door dagdagelijkse bezigheden, maar dan houden zij ons goed bij de les.”


Ben jij ook op zoek naar professionele partner voor jouw social media, advertentiecampagnes of algehele online marketing? Let’s team up! En haal alle expertises en kennis in huis om jouw doelgroep goed en effectief te bereiken!