Ons portfolio

ONLINE MARKETING IN ZEELAND EN WEST-BRABANT

Trots! Dat zijn we op onze opdrachtgevers. Omdat het mooie en sterke bedrijven zijn die optimaal gebruik willen maken van de digitale mogelijkheden. Omdat ze snappen dat dit niet 'zomaar' gaat; daar moet je moeite voor doen, in willen investeren, echt veranderen en capaciteit voor vrijmaken. Altijd met als doel dat de online inspanningen bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. Onze klanten zien de mogelijkheden van online en wij gaan er elke dag 100% voor om daar samen het maximale uit te halen. De diversiteit van de bedrijven waar we voor mogen werken is groot: van vastgoed tot horeca, automotive tot opleidingsinstituut, retail tot financiële dienstverlener, zowel profit en non-profit. Bekijk hieronder ons portfolio en een aantal cases zodat je een indruk krijgt van wat we zoal doen.

Outokumpu trekt meer dan 135 potentiële kandidaten aan met succesvolle wervingscampagne 

In juli 2024 schakelde Outokumpu Get a Grip in voor een uitdagende missie: het snel aantrekken van circa 40 nieuwe medewerkers voor hun productielijnen die op korte termijn worden opgeschaald. De gevraagde krachten waren divers: van operators en engineers tot beveiligers en technicians, en de posities moesten zo snel mogelijk vervuld worden, het liefst al in oktober.  

Sterke online campagnes helpen het Zeeuwse onderwijs met werving 

Het project Lesgeven in Zeeland stond voor een dubbele uitdaging: aan de ene kant wilden ze het groeiende lerarentekort aanpakken door nieuwe leraren naar de regio te trekken, en aan de andere kant wilden ze hun online zichtbaarheid vergroten om mensen te informeren over de voordelen van het werken en wonen in Zeeland. Ondanks dat de regio veel te bieden heeft, was er te weinig bekendheid buiten de provincie. De scholen hadden behoefte aan een krachtige campagne die zowel de zichtbaarheid als het aantal sollicitanten kon vergroten.

Meer dan 150 bezoekers op de kom-kijken-dag van Hall Spars 

Een datum prikken en de deuren opengooien is natuurlijk niet genoeg. Om meer naamsbekendheid op te bouwen en de omgeving bewust te maken van de kom-kijken-dag, is er een mediaplan opgesteld. Samen met Hall Spars hebben we gekeken naar een gepaste datum, de doelgroep die ze willen aanspreken en de invulling van de dag. 

Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het bepalen van de geschikte kanalen waarop we wilden adverteren, de doelgroep die we willen aanspreken, de aanpak en looptijd voor het adverteren en de budgetten. Zowel online als offline zijn we voor Hall Spars aan de slag gegaan. 

Succesvol leads genereren voor AgriSnellaad

Zonder een eigen marketingafdeling was er behoefte aan een partner die niet alleen de marketingactiviteiten kon overnemen, maar ook strategisch kon bijdragen aan de groei. AgriSnellaad zocht hulp bij het vergroten van hun zichtbaarheid, genereren van laadpaal-aanvragen, en het neerzetten van een consistente boodschap richting bedrijven, gemeenten en de inwoners van deze gemeenten. 

Complete grafische en digitale ontzorging voor De beste plek

Als vaste communicatiepartner van De beste plek ondersteunen wij hen al jaren met een breed scala aan diensten. Van LinkedIn-beheer tot het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en website en het schrijven van teksten en persberichten: wij zorgen ervoor dat hun boodschap op een effectieve en visueel aantrekkelijke manier wordt overgebracht. 

Zorggroep Ter Weel vergroot zichtbaarheid en betrokkenheid met nieuwe social mediastrategie 

Zorggroep Ter Weel wilde een duidelijk herkenbare positie innemen op de arbeidsmarkt, waar de ontwikkeling van medewerkers centraal staat. Het doel was om zowel huidige als potentiële medewerkers aan te spreken door hun werkgeversmerk beter te communiceren via sociale media. Ze wilden niet alleen een strategische manier om talenten aan te trekken en zich te onderscheiden in de zorgsector, maar ook een hogere naamsbekendheid in de regio en meer zichtbaarheid voor hun zorgdiensten.

Klanttevredenheidsonderzoek PVNED: waardevolle inzichten voor verdere groei

Door hun snelle groei wilde PVNED inzicht krijgen in hoe klanten hun diensten ervaren en welke verbeteringen mogelijk zijn. Daarom vroegen ze ons om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Ze waren vooral benieuwd naar feedback op hun communicatie, servicekwaliteit en processen. We werden gevraagd om een onderzoek op te zetten dat deze punten duidelijk in kaart zou brengen.

Professionele nieuwsbrief en huisstijlgids voor Zuidwestwonen

Zuidwestwonen wilde hun communicatie professionaliseren met een efficiënte en stijlvolle nieuwsbrief. Hun doel is om woningzoekenden op de hoogte te houden van het laatste woningaanbod, ontwikkelingen en nieuws rondom de aangesloten woningcorporaties. 

Gerichte adviessessie social media voor Vrijwilligerspunt Vlissingen  

Vrijwilligerspunt Vlissingen wil meer jongeren betrekken bij vrijwilligerswerk, een doelgroep die lastig te bereiken is via traditionele kanalen. Social media leek de juiste weg om deze jonge doelgroep te bereiken, maar hoe pak je dat precies aan?

zorgsaam-case-leadcampagne-header

EEN SUCCESVOLLE LEADCAMPAGNE VOOR ZORGSAAM!

In de thuis- en ouderenzorg bij ZorgSaam Zorggroep Zeeuws-Vlaanderen is steeds vaker een tekort aan medewerkers: voornamelijk verzorgenden IG en verpleegkundigen zijn lastig te vinden. Get a Grip heeft samen met ZorgSaam een laagdrempelige leadcampagne ingezet om geschikte kandidaten te vinden. 
case-van-der-sneppen-

"ZIJ DRUKKEN OP DE JUISTE KNOPPEN"

Van der Sneppen staat bekend om zeilen en doeken voor de industrie. Voor de introductie van een nieuw soort zeiloverkapping op de Nederlandse markt kwamen ze terecht bij Get a Grip. We gingen aan de slag met verschillende werkzaamheden om het nieuwe product te introduceren. 
ballade-klantcase

UITVERKOCHTE EDITIE VAN FESTIVAL DE BALLADE

Festival de Ballade is een onmisbaar evenement in de regio Terneuzen. Vanuit Get a Grip kregen wij de kans om als trotse sponsor samen te werken. Het was aan Get a Grip om onze expertise in online marketing in te zetten om dit Zeeuwse festival nog meer onder de aandacht te brengen.
haringparty-website

EEN SUCCESVOL EVENEMENT VOOR DE LIONS

Lions Oost-Zeeuwsch-Vlaanderen is een serviceclub met toegewijde leden. De Willem Beukelszoonlezing en Haringparty is een jaarlijks terugkerend evenement. Get a Grip heeft verschillende taken op zich genomen om dit event digitaal onder de aandacht te brengen.

MEER VERKEER EN LEADS VOOR DE WEBSITE VAN CERTIS BENELUX

Sinds oktober 2022 is Get a Grip aan de slag voor Certis Benelux na het winnen van een pitch. Inmiddels zijn de eerste resultaten al te zien en is Certis Benelux een tevreden klant. Zo zijn wij aan de slag gegaan met de SEO van de website, het maken van een overzichtelijk dashboard en SEA.  

"ZIJ HEBBEN DE EXPERTISE OM ONZE IDEEËN WAAR TE MAKEN"

We hebben met Kraker Trailers en Smart Trailer Solutions ambitieuze groeiplannen. Om die reden zetten we onder andere in op advertising campagnes. Daarvoor werken we samen met Get a Grip. Eigenlijk werkt het zo: ik kom met ideeën, maar Tim is de specialist. Hij denkt mee en ‘maakt er chocola’ van.
Logo ZorgSaam ziekenhuis

"SINDS ONZE SAMENWERKING ZIEN WIJ MEER BEREIK EN ENGAGEMENT OP SOCIAL MEDIA"

Get a Grip is momenteel volledig verantwoordelijk voor alle social mediakanalen van ZorgSaam. Zo dragen wij zorg voor het bedenken, schrijven en plaatsen van social media berichten voor onder andere ZorgSaam recruitment. Dit doen wij in samenwerking met het HR-team van ZorgSaam.
Case DeltaSafe | Get a Grip

"WE HEBBEN MEETBAAR MÉÉR SOLLICITANTEN"

DeltaSafe Security is een beveiligingsbedrijf uit Middelburg. Wij mogen het social mediabeheer voor onze rekening nemen. Daarnaast lopen er vrijwel altijd campagnes op Meta en/of LinkedIn voor het werven van nieuwe medewerkers. The Workbrand is verantwoordelijk voor het schrijven van de vacatureteksten. Het projectmanagement tussen de drie partijen neemt Get a Grip voor haar rekening. 
Grafische machine van Mekes

ZO BLIJFT MEKES GRAPHIC MACHINERY SCHERP OP MARKETING

Met een team van vijftien kan het niet anders dan dat medewerkers meerdere taken hebben. Neem Petula Jonkers; zij ondersteunt met name de in- en de verkoop binnen het bedrijf. Dat betekent ook dat ze contact heeft met Get a Grip. Ze vindt het heel waardevol om met hen samen te werken. Binnen Mekes zijn de meesten wat ouder. Ze zijn minder bekend met zaken zoals social media, SEO en Google Advertising. 
e-mobility park Vlissingen AgriSnellaad

DE EFFECTIVITEIT IS MEETBAAR BIJ AGRISNELLAAD

De CZAV Mobility Group wil groeien met AgriSnellaad, zowel wat betreft onze naamsbekendheid als met het plaatsen van laadpalen voor mensen die elektrisch willen rijden. Social media bieden een effectief marketing- en communicatiekanaal. Doordat ze zelf maar een beperkt aantal mensen in dienst hebben, is de inzet van Get a Grip belangrijk. 
Klantcase Werk en Vakmanschap over samenwerking met Get a Grip

CONTENT & SOCIAL MEDIA ADVERTENTIECAMPAGNES VOOR WERK EN VAKMANSCHAP

Werk en Vakmanschap zocht ongeveer twee jaar geleden contact met Get a Grip, ze deden nog weinig met online marketing. Get a Grip heeft geholpen met het creëren van content en het opzetten van social media advertentiecampagnes. Ondertussen verzorgen ze een groot deel van de content zelf, maar door kennissessies, online meetings en presentaties vanuit Get a Grip over het gebruik van social media bijven ze up-to-date! 
Binnenstad Terneuzen

ERVAAR TERNEUZEN ZICHTBAAR OP SOCIAL MEDIA

Voordat er vaste medewerkers zijn aangenomen was Get a Grip volledig verantwoordelijk voor de social mediakanalen van Stad Terneuzen. Daarnaast dachten we creatief mee met de promotie-acties. "Het jeugdige enthousiasme bij Get a Grip werkt aanstekelijk en zie je terug in de posts die ze maken. Knap vind ik dat ze bovendien de juiste ‘tone of voice’ weten te hanteren, zodat ze verschillende doelgroepen bereiken."
Leonidas bonbons Lohman Breskens

MEER VERKEER NAAR DE WEBSITE VAN LEONIDAS BRESKENS

Een fysieke winkel én een webshop van één van de bekendste chocolatiers. Dat neemt nogal wat werk met zich mee. De familie Lohman in Breskens heeft al jaren een shop-in-shop van Leonidas in de Plus supermarkt in Breskens en sinds 2021 runnen ze ook een webshop van Leonidas. Een goede marketing- en communicatieaanpak is daarbij essentieel om de doelgroep te bereiken.
Samenwerking Get a Grip met Stichting kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen

EEN TOTAALCONCEPT VOOR STICHTING KINDEROPVANG ZEEUWS-VLAANDEREN

Rianne Vons, directeur-bestuurder bij Stichting Kinderopvang Zeeuws-Vlaanderen heeft op tal van manieren contact met Get a Grip. "Wat mij aanspreekt, is dat zij een totaalconcept bieden op het gebied van website, social media en zelfs complete communicatieplannen. Sterk is de meerwaarde die ze bieden door goed mee te denken." Ze doet regelmatig een beroep op Get a Grip voor trainingen, inleidingen of voorzitterschappen. 
Klantcase adverteren op social media voor Reham

ADVERTEREN OP SOCIAL MEDIA VOOR REHAM MAKELAARS

Bij Get a Grip zijn we van alle markten thuis. Zo ook als het gaat om online adverteren en dan voornamelijk op de verschillende social media kanalen en Google. Eén van onze klanten voor wie wij al een geruime tijd adverteren is Reham Makelaars en Taxateurs. Fabian du Puy, mede-eigenaar van Reham, vertelt waarom zij gebruik maken van online adverteren. 
Klantcase Lesgeven in Zeeland | Get a Grip

VACATURES INVULLEN DOOR ONLINE ZICHTBAARHEID VOOR LESGEVEN IN ZEELAND

 Lesgeven in Zeeland werkt niet alleen samen met Get a Grip maar ook met onze samenwerkingspartners! "Het is fijn om samen te werken met professionals. Zo zijn vooraf de persona’s vastgesteld van de mensen die we willen bereiken en houden we bovendien rekening met de verschillende fasen die mensen in hun besluitvorming doorlopen.”
Klantcase aannemersbedrijf Van der Poel Terneuzen

NAAMSBEKENDHEID VERGROTEN DOOR SOCIAL MEDIA - AANNEMERSBEDRIJF VAN DER POEL TERNEUZEN 

 Al vijf jaar werkt Aannemersbedrijf Van der Poel uit Terneuzen samen met Get a Grip. “Wij merken dat een goed beheer van onze (project)websites en social media kanalen noodzakelijk is om mensen te bereiken. Daarbij zetten we in op naamsbekendheid bij particulieren en samenwerkingspartners, maar ook op de verkoop van onze nieuwbouwprojecten. Omdat het ons aan tijd en kennis ontbreekt, werken we al ruim vijf jaar samen met Get a Grip. Dat gaat buitengewoon prettig. We herkennen in hen onze eigen gedrevenheid, flexibele instelling en klantgerichtheid.”
Waarom Elopak kiest voor de samenwerking met Get a Grip

WAAROM ELOPAK KIEST VOOR EEN SAMENWERKING MET GET A GRIP

Bijna iedereen heeft wel een drankverpakking van Elopak in de koelkast staan. Toch is dit zelfs in Terneuzen niet bij iedereen bekend. Zo’n twee jaar geleden besloot Elopak dat dit anders moest. "We wilden meer naar buiten treden en laten zien hoe mooi ons bedrijf is. Get a Grip is de specialist die ons helpt bij dit proces. Dit doen we enerzijds om de eigen medewerkers en inwoners van Terneuzen te informeren over wat hier allemaal gebeurt, zoals de bouw van het hoogbouwmagazijn. Anderzijds richten we ons via Employer Branding activiteiten ook op nieuwe medewerkers."

Social Media partner voor ZorgSaam

EEN SOCIAL MEDIA PARTNER VOOR ZORGSAAM

Sinds november 2021 beheren we voor verschillende afdelingen van ZorgSaam de social media accounts. In nauwe samenwerking met de diverse ZorgSaam teams zorgen we voor contentplanning, laten we met social media berichten zien wat er allemaal gebeurt en zetten we social media in voor werving van kandidaten voor uiteenlopende vacatures. We mogen in gesprek met de medewerkers voor de meest mooie verhalen en zorgen voor de webcare. En misschien zou je het niet direct verwachten, maar ook online adverteren wordt volop ingezet. 

EEN-OP-EEN SESSIE, ONLINE ZICHTBAARHEID EN E-MAILMARKETING

InZet is een professioneel organisatieadviesbureau onder leiding van Yvette Wissekerke. InZet begeleidt en adviseert jou om de regie te krijgen op verzuim en Sociale Zekerheid en werken toe naar duurzame inzetbaarheid. Na een één-op-één sessie mochten wij voor InZet aan de slag. Resultaat: een nieuwsbrief, nieuwe teksten op de website en een aantal mooie testimonials van de klanten van InZet
Social media strategie en online zichtbaarheid

SOCIAL MEDIA STRATEGIE EN ONLINE ZICHTBAARHEID

“De incompany workshop social media heeft de ogen geopend van ons Francie Cosmetics team. De digitale wereld lijkt tijdens ons dagelijkse werk soms ver weg, maar Lieneke heeft ons laten zien wat je als bedrijf allemaal met social media kan en heeft ons veel inspiratie en praktische handvatten gegeven.”

IN OPDRACHT VAN DEZE MOOIE BEDRIJVEN EN ORGANISATIES ZORGEN WIJ VOOR GRIP OP ONLINE MARKETING

GRIP OP JOUW ONLINE BUSINESS? KOM MAAR OP!

Bel: +318 51 30 35 49

TRAININGEN EN ONLINE ADVIES ALS EERSTE ONTVANGEN?

Meld je aan voor de Get a Grip updates!

Your information is safe with us