ONLINE MARKETING IN ZEELAND EN WEST-BRABANT
Trots! Dat zijn we op onze opdrachtgevers. Omdat het mooie en sterke bedrijven zijn die optimaal gebruik willen maken van de digitale mogelijkheden. Omdat ze snappen dat dit niet 'zomaar' gaat; daar moet je moeite voor doen, in willen investeren, echt veranderen en capaciteit voor vrijmaken. Altijd met als doel dat de online inspanningen bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. Onze klanten zien de mogelijkheden van online en wij gaan er elke dag 100% voor om daar samen het maximale uit te halen. De diversiteit van de bedrijven waar we voor mogen werken is groot: van vastgoed tot horeca, automotive tot opleidingsinstituut, retail tot financiële dienstverlener, zowel profit en non-profit. Bekijk hieronder ons portfolio en een aantal cases zodat je een indruk krijgt van wat we zoal doen.
Outokumpu trekt meer dan 135 potentiële kandidaten aan met succesvolle wervingscampagne
In juli 2024 schakelde Outokumpu Get a Grip in voor een uitdagende missie: het snel aantrekken van circa 40 nieuwe medewerkers voor hun productielijnen die op korte termijn worden opgeschaald. De gevraagde krachten waren divers: van operators en engineers tot beveiligers en technicians, en de posities moesten zo snel mogelijk vervuld worden, het liefst al in oktober.
Sterke online campagnes helpen het Zeeuwse onderwijs met werving
Het project Lesgeven in Zeeland stond voor een dubbele uitdaging: aan de ene kant wilden ze het groeiende lerarentekort aanpakken door nieuwe leraren naar de regio te trekken, en aan de andere kant wilden ze hun online zichtbaarheid vergroten om mensen te informeren over de voordelen van het werken en wonen in Zeeland. Ondanks dat de regio veel te bieden heeft, was er te weinig bekendheid buiten de provincie. De scholen hadden behoefte aan een krachtige campagne die zowel de zichtbaarheid als het aantal sollicitanten kon vergroten.
Meer dan 150 bezoekers op de kom-kijken-dag van Hall Spars
Een datum prikken en de deuren opengooien is natuurlijk niet genoeg. Om meer naamsbekendheid op te bouwen en de omgeving bewust te maken van de kom-kijken-dag, is er een mediaplan opgesteld. Samen met Hall Spars hebben we gekeken naar een gepaste datum, de doelgroep die ze willen aanspreken en de invulling van de dag.
Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met het bepalen van de geschikte kanalen waarop we wilden adverteren, de doelgroep die we willen aanspreken, de aanpak en looptijd voor het adverteren en de budgetten. Zowel online als offline zijn we voor Hall Spars aan de slag gegaan.
Succesvol leads genereren voor AgriSnellaad
Zonder een eigen marketingafdeling was er behoefte aan een partner die niet alleen de marketingactiviteiten kon overnemen, maar ook strategisch kon bijdragen aan de groei. AgriSnellaad zocht hulp bij het vergroten van hun zichtbaarheid, genereren van laadpaal-aanvragen, en het neerzetten van een consistente boodschap richting bedrijven, gemeenten en de inwoners van deze gemeenten.
Complete grafische en digitale ontzorging voor De beste plek
Als vaste communicatiepartner van De beste plek ondersteunen wij hen al jaren met een breed scala aan diensten. Van LinkedIn-beheer tot het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl en website en het schrijven van teksten en persberichten: wij zorgen ervoor dat hun boodschap op een effectieve en visueel aantrekkelijke manier wordt overgebracht.
Zorggroep Ter Weel vergroot zichtbaarheid en betrokkenheid met nieuwe social mediastrategie
Zorggroep Ter Weel wilde een duidelijk herkenbare positie innemen op de arbeidsmarkt, waar de ontwikkeling van medewerkers centraal staat. Het doel was om zowel huidige als potentiële medewerkers aan te spreken door hun werkgeversmerk beter te communiceren via sociale media. Ze wilden niet alleen een strategische manier om talenten aan te trekken en zich te onderscheiden in de zorgsector, maar ook een hogere naamsbekendheid in de regio en meer zichtbaarheid voor hun zorgdiensten.
Klanttevredenheidsonderzoek PVNED: waardevolle inzichten voor verdere groei
Door hun snelle groei wilde PVNED inzicht krijgen in hoe klanten hun diensten ervaren en welke verbeteringen mogelijk zijn. Daarom vroegen ze ons om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Ze waren vooral benieuwd naar feedback op hun communicatie, servicekwaliteit en processen. We werden gevraagd om een onderzoek op te zetten dat deze punten duidelijk in kaart zou brengen.
Professionele nieuwsbrief en huisstijlgids voor Zuidwestwonen
Zuidwestwonen wilde hun communicatie professionaliseren met een efficiënte en stijlvolle nieuwsbrief. Hun doel is om woningzoekenden op de hoogte te houden van het laatste woningaanbod, ontwikkelingen en nieuws rondom de aangesloten woningcorporaties.
Gerichte adviessessie social media voor Vrijwilligerspunt Vlissingen
Vrijwilligerspunt Vlissingen wil meer jongeren betrekken bij vrijwilligerswerk, een doelgroep die lastig te bereiken is via traditionele kanalen. Social media leek de juiste weg om deze jonge doelgroep te bereiken, maar hoe pak je dat precies aan?
EEN SUCCESVOLLE LEADCAMPAGNE VOOR ZORGSAAM!
"ZIJ DRUKKEN OP DE JUISTE KNOPPEN"
UITVERKOCHTE EDITIE VAN FESTIVAL DE BALLADE
EEN SUCCESVOL EVENEMENT VOOR DE LIONS
MEER VERKEER EN LEADS VOOR DE WEBSITE VAN CERTIS BENELUX
"ZIJ HEBBEN DE EXPERTISE OM ONZE IDEEËN WAAR TE MAKEN"
"SINDS ONZE SAMENWERKING ZIEN WIJ MEER BEREIK EN ENGAGEMENT OP SOCIAL MEDIA"
"WE HEBBEN MEETBAAR MÉÉR SOLLICITANTEN"
ZO BLIJFT MEKES GRAPHIC MACHINERY SCHERP OP MARKETING
DE EFFECTIVITEIT IS MEETBAAR BIJ AGRISNELLAAD
CONTENT & SOCIAL MEDIA ADVERTENTIECAMPAGNES VOOR WERK EN VAKMANSCHAP
ERVAAR TERNEUZEN ZICHTBAAR OP SOCIAL MEDIA
MEER VERKEER NAAR DE WEBSITE VAN LEONIDAS BRESKENS
EEN TOTAALCONCEPT VOOR STICHTING KINDEROPVANG ZEEUWS-VLAANDEREN
ADVERTEREN OP SOCIAL MEDIA VOOR REHAM MAKELAARS
VACATURES INVULLEN DOOR ONLINE ZICHTBAARHEID VOOR LESGEVEN IN ZEELAND
NAAMSBEKENDHEID VERGROTEN DOOR SOCIAL MEDIA - AANNEMERSBEDRIJF VAN DER POEL TERNEUZEN
WAAROM ELOPAK KIEST VOOR EEN SAMENWERKING MET GET A GRIP
Bijna iedereen heeft wel een drankverpakking van Elopak in de koelkast staan. Toch is dit zelfs in Terneuzen niet bij iedereen bekend. Zo’n twee jaar geleden besloot Elopak dat dit anders moest. "We wilden meer naar buiten treden en laten zien hoe mooi ons bedrijf is. Get a Grip is de specialist die ons helpt bij dit proces. Dit doen we enerzijds om de eigen medewerkers en inwoners van Terneuzen te informeren over wat hier allemaal gebeurt, zoals de bouw van het hoogbouwmagazijn. Anderzijds richten we ons via Employer Branding activiteiten ook op nieuwe medewerkers."
EEN SOCIAL MEDIA PARTNER VOOR ZORGSAAM
EEN-OP-EEN SESSIE, ONLINE ZICHTBAARHEID EN E-MAILMARKETING
SOCIAL MEDIA STRATEGIE EN ONLINE ZICHTBAARHEID
“De incompany workshop social media heeft de ogen geopend van ons Francie Cosmetics team. De digitale wereld lijkt tijdens ons dagelijkse werk soms ver weg, maar Lieneke heeft ons laten zien wat je als bedrijf allemaal met social media kan en heeft ons veel inspiratie en praktische handvatten gegeven.”
TRAININGEN EN ONLINE ADVIES ALS EERSTE ONTVANGEN?
Meld je aan voor de Get a Grip updates!