strategie
MET GET A GRIP
Online zichtbaar zijn of intern duidelijkheid scheppen: een doordachte strategie maakt het verschil. We helpen je bij het aanbrengen van structuur in je boodschap, doelen en kanalen. Advies of volledige ontzorging, het kan allebei. Wij zorgen voor richting en resultaat.
Zo pakken we het aan
Samen bouwen we aan een strategie die werkt. In 5 heldere stappen:
-
Input verzamelen: via een ophaalsessie met jou (en je team)
-
Strategisch plan: concreet, praktisch en doelgericht opgesteld
-
Presentatie & feedback: we lichten alles toe en verwerken input
-
Uitvoering & begeleiding: zelf doen of volledig uitbesteden, jouw keuze.
-
Monitoring & optimalisatie: meten, evalueren en bijsturen waar nodig
Deze aanpak stemmen we volledig af op jouw situatie.
Wat is strategie?
Een strategie is een plan waarin je keuzes vastlegt over je doelen, je doelgroep en hoe je die wilt bereiken. Het geeft richting aan al je communicatie- en marketinginspanningen en helpt je om consistent en doelgericht te werken.
We ontwikkelen strategieën op het gebied van online zichtbaarheid, employer brand en interne communicatie. Wat je nodig hebt, stemmen we samen af. Denk aan toepassingen zoals:
-
Je website, social media en advertenties
-
Interne communicatie via handboeken en richtlijnen
-
E-mailmarketing, flyers, events of documentbeheer
-
Tools zoals GA4, Whatagraph, Google Tag Manager
ONZE CASES
VEELGESTELDE VRAGEN
Waarom heb ik een strategie nodig?
Het is een plan dat richting geeft aan je communicatie en marketing. Het geeft niet alleen duidelijkheid, maar je werkt ook efficiënter en boekt meer resultaat.
Welke onderdelen horen bij een goede strategie?
Denk aan je missie, visie, kernwaarden en jaarplannen. Maar ook doelgroepinzicht, kanaalkeuze, contentplan, KPI's en evaluatie. Alles klopt en is meetbaar.
Wat levert een goede strategie op?
Betere zichtbaarheid, duidelijke interne afspraken en duurzame (meetbare) groei.
Wat is het verschil tussen een online strategie en een communicatiestrategie?
Een online strategie richt zich op externe zichtbaarheid via digitale kanalen. Een communicatiestrategie brengt structuur in alle communicatie, dus ook intern.