SEO

MET GET A GRIP

Wil je beter gevonden worden in Google en klanten aantrekken die bij je passen? Ga dan aan de slag met SEO (Search Engine Optimization). Met onze aanpak verbeter je je online zichtbaarheid, verhoog je je conversie en bouw je aan duurzame groei. Ideaal voor merken die online resultaat willen boeken zonder afhankelijk te zijn van advertenties.

get-a-grip-2025-low-44
get-a-grip-2025-low-49

Zo pakken we het aan

SEO is een doorlopend proces waarin we steeds blijven optimaliseren. Zo gaan we te werk:

  • Nulmeting en analyse: we starten met een uitgebreide SEO-scan van je website. Techniek, content en huidige rankings.

  • Zoekwoordenonderzoek: we achterhalen waar je doelgroep op zoekt en waar kansen liggen.

  • Technische optimalisaties: we verbeteren snelheid, veiligheid en indexeerbaarheid van je website.

  • On-page & off-page SEO: we optimaliseren je content en vergroten je autoriteit met sterke linkbuilding.

Wat is SEO? 

SEO is het optimaliseren van je website zodat je beter gevonden wordt in zoekmachines zoals Google. Dat betekent: meer zichtbaarheid, meer relevant verkeer en een grotere kans op resultaat. Denk aan aanvragen, sollicitanten, verkopen en nog veel meer. 

We werken met verschillende tools, zoals Ahrefs en Google Search console, voor een optimaal resultaat.

get-a-grip-2025-low-42

Meer bezoekers
Relevante pagina’s scoren hoger in Google.

Duurzame resultaten
SEO blijft werken, ook zonder advertentiebudget.

Geen advertentiebudget
Je investeert in optimalisatie, niet in advertenties.

Relevant verkeer
Je trekt bezoekers aan die matchen met jouw aanbod.

 

ONZE CASES

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe lang duurt het voordat ik resultaat zie van de SEO-werkzaamheden?

Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Doorgaans zie je binnen 3 tot 6 maanden duidelijke verbeteringen. We stemmen vooraf altijd de verwachtingen af. 

Waarom is SEO belangrijk?

Omdat bijna elke oriëntatie of aankoop online begint. Of het nu gaat om je diensten, openstaande vacatures of producten. Zonder SEO mis je relevante bezoekers en dus resultaten. 

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

SEO richt zich op organisch verkeer, dus mensen die door te zoeken op jouw website terechtkomen. Bij SEA gaat het om advertenties en betaal je dus om bovenaan in de zoekresultaten te komen. 

Moet ik blijven investeren in SEO?

Ja, met SEO is een doorlopend traject wat zorgt voor duurzame resultaten. Daarnaast wil je up-to-date zijn, want zoekmachines en concurrenten blijven zich ontwikkelen.

Aan de slag met SEO?

Alle velden met een * zijn verplicht.

Liever gelijk contact?

get-a-grip-2025-low-47
Logo Get a Grip

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Alle velden met een * zijn verplicht.

Door op 'verzenden' te klikken, ga je akkoord met het ontvangen van e-mails en accepteer je onze algemene voorwaarden en privacybeleid.