Wie ben ik?
Hoi, mijn naam is Tim, ik ben 26 jaar jong en ik kom het Get a Grip-team versterken! Ik ben geboren en getogen in Terneuzen en heb een enorme passie voor alles wat te maken heeft met online marketing.
Een klein stukje achtergrond
Op mijn twintigste ben ik na het behalen van mijn havo-diploma verhuisd naar Breda om te gaan studeren. Ik had de intentie om na mijn studie daar te blijven wonen, want ik woonde immers al zo lang in het ‘saaie’ Terneuzen.
Nu, zes jaar na de verhuizing heb ik mijn bachelor of commerce behaald en hebben mijn vriendin en ik besloten om dichter bij onze familie te gaan wonen.
Na vier jaar gewoond te hebben in Breda en twee jaar in Tilburg was het tijd om terug te keren. Zodoende zijn wij terugverhuisd naar onze geboortestreek, Zeeuws-Vlaanderen. Want wat bleek nou, het was helemaal niet zo saai als dat ik dacht! De rust die hier heerst is juist heerlijk, maar dat merk je wellicht pas wanneer je gewend bent geraakt aan drukte.
Wat ik denk ik het meeste ga missen aan Brabant? Thuisbezorgd. Het kunnen kiezen uit 170 verschillende restaurants was natuurlijk wel heel luxe in tegenstelling tot de zes waaruit ik nu nog kan kiezen.
Waarom online marketing?
Gedurende mijn studie heb ik kennis gemaakt met online marketing. Tijdens mijn eerste stageperiode in het derde leerjaar bij Alphabet Nederland (onderdeel BMW Group) kreeg ik voor het eerst met online marketing in de praktijk te maken. Veel bedrijven begonnen toen met actief te investeren in hun online aanwezigheid.
Het viel mij op dat de online kansen gigantisch waren en dat online succes niet alleen is weggelegd voor grote bedrijven. Met de juiste strategie en uitvoering van die strategie kan iedereen online successen behalen. Voor mij was dit hét moment dat ik wist dat ik verder wilde in de wereld van online marketing. Zodoende heb ik de minor Online Marketing gevolgd, en heb ik ervoor gekozen om mijn afstudeerstage en thesis te schrijven bij een groot online marketingbureau in ‘s– Hertogenbosch.
Vanwege mijn passie voor online marketing en mijn vastberadenheid dat ik hierin verder wilde, was het voor mij duidelijk. Na het behalen van mijn diploma wilde ik verder gaan in dit vakgebied. De wereld van online marketing staat namelijk nooit stil, en de werkzaamheden dus ook niet. Iedere dag is anders, met elke update moet er weer gezocht worden naar het juiste recept om de doelstellingen te behalen. Dit maakt het werken binnen online marketing zo leuk en uitdagend.
Hoe ben ik bij Get A Grip terecht gekomen?
Het doel voor mij was duidelijk. Een baan binnen online marketing en in de omgeving van Terneuzen. Het geluk stond aan mijn kant, want er stond een vacature open bij Get a Grip. Ik heb deze kans direct met beide handen aangegrepen en gesolliciteerd. De klik met Lieneke was er al meteen tijdens ons eerste kennismakingsgesprek, waardoor ik direct een goed gevoel had bij haar en bij Get a Grip. Mijn keuze was gemaakt.
Vers van de pers!
En nu, precies twee maanden na het positief verdedigen van mijn thesis, zit ik middenin mijn eerste werkweek en ben ik klaar om het Get a Grip-team te versterken! Laten we er een knallend jaar van maken!
Heb je vragen voor mij? Neem dan gerust contact met me op.