Misschien heb je het al voorbij zien komen op social media of via een ander kanaal. Afgelopen oktober hebben de eigenaren van Get a Grip en Cows & Stars de krachten gebundeld in de vorm van een nieuw bedrijf: Buro Focus!
Patrick Dobbelaar (Cows & Stars): “Buro Focus richt zich op sterk werkgeverschap, het aantrekken van nieuw talent en het behouden van huidige medewerkers.”
Lieneke de Wolf (Get a Grip): “Onze teams werkten al jarenlang intensief samen. Gezien de toegenomen vraag op het gebied van werkgevers- en jobmarketing zagen zowel Patrick als ik de kracht en mogelijkheden rondom Employer Branding. Zo is Buro Focus ontstaan.”
De komst van Buro Focus betekent niet dat Get a Grip Employer Branding helemaal loslaat. Buro Focus richt zich voornamelijk op de totaalaanpak van employer branding, met een adviestraject, creatief concept en grotere campagnes. Get a Grip blijft actief met social media inzet voor employer branding en online wervingscampagnes.
Maak kennis met Carolien, Mieke en Tessa!
Sinds januari is Buro Focus op sterkte. Carolien is werkzaam als Buro Manager & Employer Branding Adviseur, Mieke als Employer Branding specialist en Tessa versterkt het team met haar kennis als Branding Specialist. Deze drie dames zijn ijzersterke specialisten in het vak met hun achtergrond in marketing en communicatie.
Carolien: “Ik ben sinds januari aan de slag voor Buro Focus. Ik geloof dat mensen het beste uit zichzelf en hun talenten halen als ze op de juiste plek zitten. Dat zie je terug in de energie en passie. Op die plek komen, begint al bij de eerste kennismaking van een bedrijf. Ik heb ontzettend veel zin om daaraan bij te dragen!”
Mieke: “Ik combineerde het afgelopen jaar al een aantal maanden mijn werkzaamheden bij Get a Grip als Online marketeer met werkzaamheden voor Buro Focus. Ik krijg veel energie van Employer Branding en ben daarom sinds 1 januari volledig aan de slag voor Buro Focus!”
Tessa: “Ik ben al jaren werkzaam als Branding Specialist bij Cows & Stars. Als Branding Specialist onderzoek ik de unieke werk & merkwaarden van organisaties en definieer ik deze op simpele wijze. Zodat iedereen begrijpt wat je doet en waar je als bedrijf voor staat. Er zijn natuurlijk heel veel overeenkomsten met Employer Branding en dus ben ook ik, voor een aantal uren per week, bij Buro Focus aangesloten!”
Waar houden jullie je momenteel mee bezig?
Carolien: “We hebben de afgelopen tijd al mooie klanten mogen verwelkomen. Wij helpen onze klanten bij het helder in kaart brengen van hun onderscheidende werkgeversaspecten. Deze vertalen we naar creatieve en resultaatgerichte campagnes, intern en extern! Zo zorgen we dat onze klanten de juiste mensen aantrekken en behouden.”
Mieke: “Ook worden we vaak gevraagd om onze kennis te delen bij verschillende netwerken. We merken dan ook dat bedrijven zich er steeds meer bewust van zijn dat een goede Employer Branding van grote toegevoegde waarde is én blijft.”
Tessa: “Voor het overgrote deel van onze klanten zitten we nu rond de tekentafel. Tijd om die werkgeversbeloftes tot leven te brengen! Ik vind het heel leuk om te helpen bij het naar buiten brengen van een uniek en bij het werkgeversmerk passend verhaal en om ervoor te zorgen dat dit ook door alle afdelingen van de organisatie uitgedragen kan worden.”