onderzoek-banner

ONDERZOEK OP MAAT

De juiste beslissingen nemen begint bij het kennen van je doelgroep, medewerkers of markt. Met ons maatwerkonderzoek brengen we precies die inzichten naar boven die jouw bedrijf vooruithelpen. Of je nu wilt weten hoe klanten je merk beleven, hoe tevreden je medewerkers zijn, of juist een diepgaand marktonderzoek wilt, wij bieden de juiste tools en expertise. 

WIL JIJ AAN DE SLAG MET EEN ONDERZOEK?

WAT IS ONDERZOEK BIJ GET A GRIP?

Heb jij inzicht in de mening van je klanten of medewerkers over jouw organisatie? Door een klanttevredenheidsonderzoek of enquĂȘte kun je gerichte vragen stellen waar je vervolgens je diensten of producten mee kunt verbeteren. Maar, hoe stel je zo'n vragenlijst op? Wij helpen je van a tot z met het hele proces: van een ophaalsessie tot concrete aanbevelingen.

HOE PAKKEN WE HET AAN?

Samen ontwikkelen we een plan van aanpak waarin alles helder staat beschreven: wat we precies gaan doen, wie de doelgroep is, welke methoden we gebruiken en wat de looptijd, planning en taakverdeling is. Met dit plan als leidraad voeren we het onderzoek uit en analyseren we de resultaten. Het eindrapport bevat concrete adviezen en praktische actiepunten, zodat je meteen kunt schakelen. 

DE VOORDELEN VAN ONDERZOEK BIJ GET A GRIP

OPHAALSESSIE

We beginnen met een ophaalsessie, waarin we samen bekijken wat de beste aanpak is. Het is belangrijk om vast te stellen wat je precies wil onderzoeken en naar wie de vragenlijst verstuurd wordt.

PLAN VAN AANPAK

Op basis van de ophaalsessie maken we een plan van aanpak. Hierin leggen we gedetailleerd vast wat we gaan doen, welke vragen we gaan stellen en wanneer we welke fase gaan uitvoeren.

MONITORING

Vervolgens is het tijd om de vragenlijst op te maken en uit te sturen. Gedurende de verzamelperiode monitoren we de reacties en controleren we of alles goed gaat.

ANALYSE & RAPPORTAGE

Als alle antwoorden verzameld zijn gaan we aan de slag met de analyse & rapportage. We verwerken de antwoorden tot een overzichtelijk rapport met concrete handvaten en aanbevelingen.

PRESENTATIE

We komen het definitieve rapport presenteren op locatie, zodat we de resultaten kunnen toelichten. Natuurlijk is er ruimte om te sparren over de aanbevelingen uit het onderzoek. We kijken samen naar eventuele vervolgacties.

MEER WETEN OVER ONZE AANPAK?

Klanttevredenheidsonderzoek PVNED: waardevolle inzichten voor verdere groei 

Door hun snelle groei wilde PVNED inzicht krijgen in hoe klanten hun diensten ervaren en welke verbeteringen mogelijk zijn. Daarom vroegen ze ons om een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren.

BENIEUWD NAAR WAT WIJ VOOR JOUW BEDRIJF KUNNEN BETEKENEN? 

Benieuwd hoe onze onderzoeksdiensten jouw strategie kunnen versterken? Laten we samen ontdekken wat onderzoek voor jouw organisatie kan doen!