De effectiviteit is meetbaar bij AgriSnellaad 

AgriSnellaad richt zich op het plaatsen van laadpalen, zowel openbaar in woonwijken als bij bedrijven, met een duidelijke visie op een duurzame toekomst. Het doel is om elektrisch laden voor iedereen toegankelijk te maken. “De CZAV Mobility Group wil groeien met AgriSnellaad, zowel in naamsbekendheid als in het aantal laadpalen voor elektrische rijders. Omdat bij AgriSnellaad de focus duidelijk ligt op de uitbreiding van het eigen laadnetwerk en niet op de communicatie hier rondom, is de inzet van Get a Grip van groot belang.” 

De uitdaging: een nieuwe markt - van tankstations naar laadpalen

Naast het voorzien van brandstof via de tankstations van AgriSneltank startte ze vanuit CZAV Mobility Group in 2017 ook met het plaatsen van openbare laadpalen onder de naam AgriSnellaad. Een nieuwe tak binnen het bedrijf dat stond voor de uitdaging om zich in een nieuwe markt te positioneren en hun missie zichtbaar te maken. Zonder een eigen marketingafdeling was er behoefte aan een partner die niet alleen de marketingactiviteiten kon overnemen, maar ook strategisch kon bijdragen aan de groei. AgriSnellaad zocht hulp bij het vergroten van hun zichtbaarheid, genereren van laadpaal-aanvragen, en het neerzetten van een consistente boodschap richting bedrijven, gemeenten en de inwoners van deze gemeenten.

Onze aanpak: social media, lokale advertentiecampagnes & klantgerichte testimonials 

Get a Grip heeft verschillende diensten ingezet om de doelen van AgriSnellaad te bereiken. Allereerst zijn we gestart met het opzetten en beheren van hun social media-kanalen, waar we content delen die inspeelt op duurzaamheid en de voordelen van elektrisch rijden.  

Daarnaast lanceerden we advertentiecampagnes die specifiek gericht zijn op verschillende gemeentes. Deze campagnes werden ondersteund met herbruikbaar advertentiemateriaal, waardoor we efficiënt per locatie kunnen adverteren zonder telkens nieuw materiaal te maken. Het aantal klikken en formulieraanvragen op de website wordt nauwkeurig gemeten via Google Analytics 4. Dit stelt ons in staat om inzicht te krijgen in de prestaties van de campagnes en ze waar nodig te optimaliseren. 

We maken ook gebruik van klantgerichte testimonials, waarin zakelijke klanten van AgriSnellaad hun ervaringen deelden. Deze testimonials worden op de website geplaatst om potentiële klanten te overtuigen van de waarde en betrouwbaarheid van de diensten van AgriSnellaad. Regelmatig gaan we in gesprek met tevreden klanten die een openbare laadpaal van AgriSnellaad op hun terrein hebben staan! 

Resultaat: groei in zichtbaarheid en laadpaal-aanvragen  

“Dat we groeien blijkt uit onze cijfers. Verder valt op hoe effectief het werk van Get a Grip is. Een mooi voorbeeld zijn de video’s, die we heel gericht per gemeente maken. Dat is echt maatwerk: richten we ons bijvoorbeeld op de gemeente Middelburg, dan neemt Get a Grip ook daadwerkelijk daar ter plaatse een promotievideo op. Zodra de campagne vervolgens loopt op social media zien we direct effect.” — AgriSnellaad

BENIEUWD NAAR ONZE ANDERE OPDRACHTGEVERS?

Case DeltaSafe | Get a Grip

Meetbaar meer sollicitanten voor DeltaSafe Security


Voor DeltaSafe Security verzorgen we het volledige campagnemanagement voor het binnenhalen van sollicitanten voor openstaande vacatures.

Geslaagde advertising campagnes voor
Kraker Trailers

Voor Kraker Trailers zijn er advertising campagnes ingezet via Facebook, Instagram, LinkedIn en Google voor het binnenhalen van interessante leads.

Logo ZorgSaam ziekenhuis

Meer bereik en engagement op social media voor ZorgSaam

Voor ZorgSaam zijn we verantwoordelijk voor alle social media kanalen. We helpen in het bedenken, schrijven en plaatsen van social mediaberichten.

ALLE OPDRACHTGEVERS BEKIJKEN?