Employer Branding
De economie trekt aan, het aantal vacatures stijgt. Het vinden én binden van de juiste medewerkers is best lastig. De prachtige werken-bij sites en wervingscampagnes vliegen je om de oren. Hoe ben je onderscheidend in krappe arbeidsmarkt, ook met een kleinere beurs? Een krachtig werkgeversmerk kan daarbij helpen. Het valt op, spreekt aan en werkt als een magneet. Ook creëert het trots en betrokkenheid bij je huidige medewerkers. Zorg dus dat je tijd en energie besteedt aan employer branding – en blijf de concurrentie een stap voor.
Maar employer branding is een containerbegrip en omvat veel. Wat houdt het in en waar moet je beginnen?
Het start met het koppelen van alle afzonderlijke schakels in de 'reis' die een kandidaat aflegt, tot een kloppend proces. Dit proces heeft echter doorlopend focus en aandacht nodig, het is nooit “af”.
Hoe ziet die reis er bij jouw organisatie uit? Wat is het unieke verhaal van jouw bedrijf?
In deze training helpen we je antwoorden te vinden op deze vragen. Je leert welke stappen je moet doorlopen om employer branding succesvol in te zetten in jouw organisatie. Je ontvangt praktische adviezen, inspiratie en tips, o.a. hoe je social media kunt inzetten voor jouw werkgeversmerk. Tijdens en na deze training kan je met het stappenplan employer branding direct zelf aan de slag.
De training wordt verzorgd door Lieneke de Wolf van Get a Grip en Thirza Ephraïm van The Workbrand.