Zoekoptimalisatie: meer dan 200 factoren tellen mee

Meer dan 200 factoren bepalen jouw positie in de zoekresul t aten  

Natuurlijk wil je op die eerste pagina met zoekresultaten staan in Google. Liefst nog bij de eerste vijf. En het ultieme doel is natuurlijk die #1 positie. In presentaties en lezingen geef ik vaak aan dat er meer dan 200 factoren zijn die je positie in de zoekresultaten kunnen beïnvloeden. Een paar factoren zoals laadsnelheid,  wel/niet  responsie f , technische aspecten e.d. kennen we zeker wel, maar daarmee ben je er nog lang niet.  

Dus stel dat je jouw website of shop hoger wilt laten scoren in Google, waar kijk je dan naar? Hoe bepaal je de meest optimale inrichting? Hoe zorg je voor zoekoptimalisatie (SEO)?  Coalition  Technologies  heeft de ranking factoren waar je rekening mee moet houden, in een fijne  infograp h ic  in  categori e ën  op een rijtje gezet:  

  • Domein factoren  
  • Pagina-level factoren  
  • Site-level factoren  
  • Backlinks  
  • Interactie met gebruikers  
  • Algorithm  regels  
  • On-site  webspam  
  • Merk meldingen  
  • Social   medldingen  
  • Off-page  webspam  

Vragen over SEO: bel of  mail  ons, we helpen je graag!