E-mailmarketing kan zeer succesvol zijn, tenminste als je goed aanpakt! Het is zeer efficiënt om jouw doelgroep gericht en tegen relatief lage kosten te bereiken. Meetbaar, flexibel en stuurbaar zijn enkele begrippen die op e-mailmarketing van toepassing zijn. Als je klanten op het juiste moment de juiste boodschap stuurt, kan e-mailmarketing één van de best converterende online marketing kanalen zijn. Wil jij weten hoe je e-mailmarketing succesvol inzet? Dan is de e-mailmarketingtraining zeer geschikt voor jou.
Benieuwd hoe zo'n training er aan toe gaat en wat de deelnemers zeggen? - lees het verslag van deze geslaagde dag.
Waarom deze training?
Get a grip werkt met grote en kleine klanten die meer willen halen uit bijvoorbeeld emailmarketing. Klanten die weten dat e-mailmarketing een waardevol marketingkanaal is maar niet genoeg tijd of kennis hebben om het succesvol in te zetten. Bij deze klanten komen we vaak dezelfde problemen en uitdagingen tegen. En het lukt ons steeds weer om met succes e-mailmarketing op een praktische manier te introduceren en op te zetten.
Een van de pijlers van Get a Grip is het delen van kennis. Waarom zouden we het succes voor onszelf houden? Waarom niet gewoon onze kennis delen en jouw organisatie helpen om succesvoller te worden. Dus hebben we een deel van onze kennis in een training gevat zodat jij je kennis en vaardigheden kan bijspijkeren om jouw bedrijf te laten groeien.
Voor wie is deze training?
- Je beschikt over een groot adressenbestand van klanten, maar doet er niets mee.
- Je bent ooit als eens begonnen met nieuwsbrieven maar de klad is erin gekomen.
- Je verstuurt regelmatig nieuwsbrieven maar hebt niet het gevoel dat je er iets mee bereikt.
- Je wilt graag e-mail marketing inzetten maar weet niet waar te beginnen.
- Je gaat binnenkort iets nieuws introduceren en wil dit graag delen met jouw doelgroep.
… Herken jij jezelf in één van deze situaties? Dan is de training e-mailmarketing écht de moeite waard om jouw doelen te bereiken!
Wat leer ik in de training?
Na het volgen van deze training ben je gegarandeerd overspoeld met informatie wat je in goed perspectief kunt plaatsen voor jouw bedrijf.
- Je kent de do's en don'ts anno 2019.
- Je weet wat het algemeen e-mailgedrag is van de ontvanger en hoe je daarop kan inspelen.
- Je weet welke aspecten van invloed zijn op het succes van e-mail marketing.
- Je weet hoe je om moet gaan met opt-in adressen en klant data.
- Je leert het belang van een goede onderwerp regel, CTA’s en interactie.
- Je weet waar je rekening mee moet houden in het kader van AVG
Wat kan ik na het volgen van de training?
- Je kan direct aan de slag met de organisatie van jouw eigen e-mailactiviteiten.
- Je kan een effectieve e-mailcampagne inzetten voor jouw bedrijf of product.
- Je kan een effectieve tekst schrijven voor een e-mailcampagne.
- Aan de hand van jouw eigen case werk je aan een praktische opdracht en krijg je feedback.
Extra workshop (optioneel)
Wanneer je nog geen gebruik maakt van of op zoek bent naar een gebruiksvriendelijk en gratis(!) email programma dan is MailChimp bij uitstek geschikt om te beginnen! Tijdens onze MailChimp fundamentals workshop duiken we direct de praktijk in om je eigen lijst op te bouwen, een campagne op te zetten en versturen en jouw resultaten te analyseren. Dit onderdeel wordt aangeboden bij voldoende belangstelling.
Praktische informatie
Datum: donderdag 24 oktober, 09:00 uur.
Locatie: Terneuzen
Investering: €165 excl. btw voor 1 dagdeel. Indien vervolg met MailChimp: €245 excl. btw
Let op: het aanmeldformulier werkt niet in Internet explorer, maar wel in andere browsers zoals Chrome, Mozilla Firefox en Safari.
Bijzonderheden: maximaal 10 personen.
Benieuwd of deze training wat voor jou is? Bel ons op +318 51 30 35 49 , of stuur een mail.